Zarząd firmy P.P.H.U. J.I.M. INGA LIPIŃSKA-BERKOWICZ wspólnik spółki cywilnej - INGA LIPIŃSKA-BERKOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza INGA LIPIŃSKA-BERKOWICZ (CEIDG)
INGA LIPIŃSKA-BERKOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. J.I.M. INGA LIPIŃSKA-BERKOWICZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOLEJOWA 31, PL-58-310, SZCZAWNO-ZDRÓJ. Główny zakres działalności INGA LIPIŃSKA-BERKOWICZ to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych (PKD główne: 41.00.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, montaż izolacji, tynkowanie i inne. NIP P.P.H.U. J.I.M. INGA LIPIŃSKA-BERKOWICZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 8861755307. REGON P.P.H.U. J.I.M. INGA LIPIŃSKA-BERKOWICZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 02112359700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się INGA LIPIŃSKA-BERKOWICZ
Więcej informacji o P.P.H.U. J.I.M. INGA LIPIŃSKA-BERKOWICZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może