Zarząd firmy P.P.H.U. FRUTIS KRZYSZTOF MAZURKIEWICZ - KRZYSZTOF MAZURKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF MAZURKIEWICZ (CEIDG)
KRZYSZTOF MAZURKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. FRUTIS KRZYSZTOF MAZURKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 12, PL-63-500, OSTRZESZÓW. Główny zakres działalności KRZYSZTOF MAZURKIEWICZ to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność portali internetowych, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP P.P.H.U. FRUTIS KRZYSZTOF MAZURKIEWICZ: 6221282230. REGON P.P.H.U. FRUTIS KRZYSZTOF MAZURKIEWICZ: 250591579.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF MAZURKIEWICZ
Więcej informacji o P.P.H.U. FRUTIS KRZYSZTOF MAZURKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.