Zarząd firmy P.P.H.U AUTOEKSPERT BIURO RZECZOZNAWCÓW JAROSŁAW SIPA NAZWA SKRÓCONA AUTOEKSPERT BIURO RZECZOZNAWCÓW - JAROSŁAW SIPA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW SIPA (CEIDG)
JAROSŁAW SIPA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U AUTOEKSPERT BIURO RZECZOZNAWCÓW JAROSŁAW SIPA NAZWA SKRÓCONA AUTOEKSPERT BIURO RZECZOZNAWCÓW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-04-16 i ma swoją siedzibę pod adresem CHROBREGO 4, PL-97-400, BEŁCHATÓW. Główny zakres działalności JAROSŁAW SIPA to Pozostałe badania i analizy techniczne (PKD główne: 71.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: zbieranie odpadów niebezpiecznych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. NIP P.P.H.U AUTOEKSPERT BIURO RZECZOZNAWCÓW JAROSŁAW SIPA NAZWA SKRÓCONA AUTOEKSPERT BIURO RZECZOZNAWCÓW: 7691100132. REGON P.P.H.U AUTOEKSPERT BIURO RZECZOZNAWCÓW JAROSŁAW SIPA NAZWA SKRÓCONA AUTOEKSPERT BIURO RZECZOZNAWCÓW: 59053662800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW SIPA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.