Zarząd firmy P.P.H.U. ARRAS S.C. Marek Lis & Radosław Żołądź - Marek Lis, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Lis (CEIDG)
Marek Lis prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. ARRAS S.C. MAREK LIS & RADOSŁAW ŻOŁĄDŹ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJA KWIATKOWSKIEGO 2B, PL-39-300, MIELEC. Główny zakres działalności Marek Lis to Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych (PKD główne: 81.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mydła i detergentów, środków myjących i czyszczących, produkcja pozostałych wyrobów chemicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń i inne. NIP P.P.H.U. ARRAS S.C. MAREK LIS & RADOSŁAW ŻOŁĄDŹ: 8171069391. REGON P.P.H.U. ARRAS S.C. MAREK LIS & RADOSŁAW ŻOŁĄDŹ: 690329903.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Lis
Więcej informacji o P.P.H.U. ARRAS S.C. MAREK LIS & RADOSŁAW ŻOŁĄDŹ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby