Zarząd firmy P.H.U. SKLEP ROWEROWO-SPORTOWY EUGENIUSZ DEJNEK - EUGENIUSZ DEJNEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EUGENIUSZ DEJNEK (CEIDG)
EUGENIUSZ DEJNEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. SKLEP ROWEROWO-SPORTOWY EUGENIUSZ DEJNEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WALEREGO WRÓBLEWSKIEGO 18, PL-58-105, ŚWIDNICA. Główny zakres działalności EUGENIUSZ DEJNEK to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego. NIP P.H.U. SKLEP ROWEROWO-SPORTOWY EUGENIUSZ DEJNEK: 8841006494. REGON P.H.U. SKLEP ROWEROWO-SPORTOWY EUGENIUSZ DEJNEK: 89050216900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EUGENIUSZ DEJNEK
Więcej informacji o P.H.U. SKLEP ROWEROWO-SPORTOWY EUGENIUSZ DEJNEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.