Zarząd firmy P.H.U ROLSTART KRZYSZTOF CICHOSZ - KRZYSZTOF CICHOSZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF CICHOSZ (CEIDG)
KRZYSZTOF CICHOSZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U ROLSTART KRZYSZTOF CICHOSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem BOLESŁAWA PRUSA 84, PL-21-400, ŁUKÓW. Główny zakres działalności KRZYSZTOF CICHOSZ to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP P.H.U ROLSTART KRZYSZTOF CICHOSZ: 8251421890. REGON P.H.U ROLSTART KRZYSZTOF CICHOSZ: 061486676.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF CICHOSZ
Więcej informacji o P.H.U ROLSTART KRZYSZTOF CICHOSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby