Zarząd firmy P.H.U. REZISTECH - MIKOŁAJ SKIBOWSKI - MIKOŁAJ SKIBOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-07-01
Działalność gospodarcza MIKOŁAJ SKIBOWSKI (CEIDG)
MIKOŁAJ SKIBOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. REZISTECH - MIKOŁAJ SKIBOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-08-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAROLA SZAJNOCHY 14, PL-85-703, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności MIKOŁAJ SKIBOWSKI to Wykonywanie instalacji elektrycznych (PKD główne: 43.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP P.H.U. REZISTECH - MIKOŁAJ SKIBOWSKI: 5542631219. REGON P.H.U. REZISTECH - MIKOŁAJ SKIBOWSKI: 34146288300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIKOŁAJ SKIBOWSKI
Więcej informacji o P.H.U. REZISTECH - MIKOŁAJ SKIBOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.