Zarząd firmy P.H.U. PROFIL Pawelczyk Michał - Michał Pawelczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Pawelczyk (CEIDG)
Michał Pawelczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. PROFIL PAWELCZYK MICHAŁ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JASNA 13, PL-06-323, JEDNOROŻEC. Główny zakres działalności Michał Pawelczyk to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP P.H.U. PROFIL PAWELCZYK MICHAŁ: 7611210606. REGON P.H.U. PROFIL PAWELCZYK MICHAŁ: 55065662500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Pawelczyk
Więcej informacji o P.H.U. PROFIL PAWELCZYK MICHAŁ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.