Zarząd firmy P.H.U. MANUFAKTURA MEBLA I PRZESTRZENI Eryk Markiewicz - Eryk Markiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Eryk Markiewicz (CEIDG)
Eryk Markiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. MANUFAKTURA MEBLA I PRZESTRZENI ERYK MARKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 265, PL-25-116, KIELCE. Główny zakres działalności Eryk Markiewicz to Produkcja mebli kuchennych (PKD główne: 31.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mebli biurowych i sklepowych, produkcja pozostałych mebli, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP P.H.U. MANUFAKTURA MEBLA I PRZESTRZENI ERYK MARKIEWICZ: 6571916681. REGON P.H.U. MANUFAKTURA MEBLA I PRZESTRZENI ERYK MARKIEWICZ: 260000850.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Eryk Markiewicz
Więcej informacji o P.H.U. MANUFAKTURA MEBLA I PRZESTRZENI ERYK MARKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld