Zarząd firmy P.H.U. KRAM-MET S.C. Ryszard Skibniewski - RYSZARD SKIBNIEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RYSZARD SKIBNIEWSKI (CEIDG)
RYSZARD SKIBNIEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. KRAM-MET S.C. RYSZARD SKIBNIEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-06-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOCZNA 19A, PL-05-300, MIŃSK MAZOWIECKI. Główny zakres działalności RYSZARD SKIBNIEWSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego i inne. NIP P.H.U. KRAM-MET S.C. RYSZARD SKIBNIEWSKI: 8220012736. REGON P.H.U. KRAM-MET S.C. RYSZARD SKIBNIEWSKI: 141845633.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RYSZARD SKIBNIEWSKI
Więcej informacji o P.H.U. KRAM-MET S.C. RYSZARD SKIBNIEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby