Zarząd firmy P.H.U. ELEKTRO-PARTNER Zenon Witkowski - Zenon Witkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Zenon Witkowski (CEIDG)
Zenon Witkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. ELEKTRO-PARTNER ZENON WITKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRYSTYNY 54, PL-62-067, RAKONIEWICE. Główny zakres działalności Zenon Witkowski to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.59.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP P.H.U. ELEKTRO-PARTNER ZENON WITKOWSKI: 7881020100. REGON P.H.U. ELEKTRO-PARTNER ZENON WITKOWSKI: 631506515.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zenon Witkowski
Więcej informacji o P.H.U. ELEKTRO-PARTNER ZENON WITKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld