Zarząd firmy P.H.U. An-Be Anna Bejnar - Anna Bejnar, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Bejnar (CEIDG)
Anna Bejnar prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. AN-BE ANNA BEJNAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-03-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DĄBROWSZCZAKÓW 8/9A2, PL-10-539, OLSZTYN. Główny zakres działalności Anna Bejnar to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe formy udzielania kredytów, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. NIP P.H.U. AN-BE ANNA BEJNAR: 7392906235. REGON P.H.U. AN-BE ANNA BEJNAR: 366702796.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Bejnar
Więcej informacji o P.H.U. AN-BE ANNA BEJNAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby