Zarząd firmy P.b.a. Outsourcing Jarosz,Bąkiewicz - Jarosz Katarzyna Maria
Jarosz Katarzyna Maria jest w zarządzie KRS P.B.A. OUTSOURCING JAROSZ,BĄKIEWICZ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Jarosz Katarzyna Maria jest również w zarządzie P.B.A. OUTSOURCING JAROSZ,BĄKIEWICZ, która została założona 2008-01-18 i ma siedzibę przy ŚMIAŁA 57, PL-01-526, WARSZAWA. KRS P.B.A. OUTSOURCING JAROSZ,BĄKIEWICZ zajmuje się pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP P.B.A. OUTSOURCING JAROSZ,BĄKIEWICZ: 5252416352. REGON P.B.A. OUTSOURCING JAROSZ,BĄKIEWICZ: 14126999700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jarosz Katarzyna Maria
Pozostali członkowie zarządu
| Paweł Ireneusz Bąkiewicz |
Więcej informacji o P.B.A. OUTSOURCING JAROSZ,BĄKIEWICZ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych