Firma P.a. Nova Invest Kłodzko 1
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi |
Numery rachunków bankowych |
PL06 1240 6292 1111 0011 1614 9906
PL30 1240 6292 1111 0011 1615 0638
PL37 1240 6292 1978 0011 1614 2082
PL59 1240 6292 1978 0011 1614 4305 PL61 1240 6292 1978 0011 1615 0380 PL95 1240 6292 1111 0011 1612 7643 PL43 1240 4272 1111 0011 0982 6890 |
Działalność PKD:
Firma P.A. NOVA INVEST KŁODZKO 1 została założona 2021-11-16 i obecnie mieści się przy UL. GÓRNYCH WAŁÓW 42, PL-44-100, GLIWICE. Główna działalność firmy to wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, kupno i sprzedaż nieruchomości, przetwarzanie danych i hostingowe, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi reklamowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-16.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie P.a. Nova Invest Kłodzko 1 (REGON 52045488500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.