Zarząd firmy OWOCE-WARZYWA HALINA BURACZYŃSKA-JAZIC - HALINA BURACZYŃSKA-JAZIC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza HALINA BURACZYŃSKA-JAZIC (CEIDG)
HALINA BURACZYŃSKA-JAZIC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OWOCE-WARZYWA HALINA BURACZYŃSKA-JAZIC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-09-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SARMACKA 16E1, PL-61-616, POZNAŃ. Główny zakres działalności HALINA BURACZYŃSKA-JAZIC to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP OWOCE-WARZYWA HALINA BURACZYŃSKA-JAZIC: 9720492177. REGON OWOCE-WARZYWA HALINA BURACZYŃSKA-JAZIC: 63965897000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się HALINA BURACZYŃSKA-JAZIC
Więcej informacji o OWOCE-WARZYWA HALINA BURACZYŃSKA-JAZIC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych