| Adres | UL. PIRENEJSKA 2C, PL-01-493, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Strona internetowa | odfoundation.eu |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL42 1140 2004 0000 3502 7758 3001
PL63 1140 2004 0000 3012 0652 3932
PL65 1140 2004 0000 3912 0652 3940
|
Działalność PKD:
Firma OTWARTY DIALOG została założona 2010-04-12 i obecnie mieści się przy UL. PIRENEJSKA 2C, PL-01-493, WARSZAWA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, produkcja opakowań drewnianych, produkcja papieru i tektury, produkcja papieru falistego, tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury, pozostałe drukowanie i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-02-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Otwarty Dialog (REGON 06061522600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.