Zarząd firmy OTOAUDIO APARATY SŁUCHOWE JAKUB BORSZYŃSKI - JAKUB BORSZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAKUB BORSZYŃSKI (CEIDG)
JAKUB BORSZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OTOAUDIO APARATY SŁUCHOWE JAKUB BORSZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-05-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSIEDLE PRZYJAŹNI 3100, PL-61-681, POZNAŃ. Główny zakres działalności JAKUB BORSZYŃSKI to Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność taksówek osobowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP OTOAUDIO APARATY SŁUCHOWE JAKUB BORSZYŃSKI: 6662070623. REGON OTOAUDIO APARATY SŁUCHOWE JAKUB BORSZYŃSKI: 302692903.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAKUB BORSZYŃSKI
Więcej informacji o OTOAUDIO APARATY SŁUCHOWE JAKUB BORSZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld