Firma Ośrodek Terapii Poznawczo-Behawioralnej Mensana
| Adres | UL. DŁUGA 64-6, PL-31-146, KRAKÓW | |
| Województwo | małopolskie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | mensana.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
Działalność PKD:
Firma OŚRODEK TERAPII POZNAWCZO-BEHAWIORALNEJ MENSANA została założona 2006-10-13 i obecnie mieści się przy UL. DŁUGA 64-6, PL-31-146, KRAKÓW. Główna działalność firmy to pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, kierowanie działalnością usługową w zakresie ochrony zdrowia, edukacji, kultury oraz pozostałych usług społecznych, szkoły wyższe i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-12.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ośrodek Terapii Poznawczo-Behawioralnej Mensana (REGON 12032722500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w
