Zarząd firmy Ośrodek Szkolenia Kierowców PRODRIVER Robert Barys - Robert Barys, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Robert Barys (CEIDG)
Robert Barys prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW PRODRIVER ROBERT BARYS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-03-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BORKOWSKA 25, PL-30-438, KRAKÓW. Główny zakres działalności Robert Barys to Pozostałe formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu (PKD główne: 85.53.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: ochrona przeciwpożarowa, pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność sportowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW PRODRIVER ROBERT BARYS: 8733033838. REGON OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW PRODRIVER ROBERT BARYS: 527992338.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Robert Barys
Więcej informacji o OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW PRODRIVER ROBERT BARYS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby