Zarząd firmy Ośrodek Szkolenia Kierowców PRAWKO Chmura Dorota - DOROTA CHMURA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOROTA CHMURA (CEIDG)
DOROTA CHMURA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW PRAWKO CHMURA DOROTA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-05-08 i ma swoją siedzibę pod adresem 42T, PL-39-217, GRABINY. Główny zakres działalności DOROTA CHMURA to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem, działalność wspomagająca edukację, nauka języków obcych i inne. NIP OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW PRAWKO CHMURA DOROTA: 8722065467. REGON OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW PRAWKO CHMURA DOROTA: 180222442.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOROTA CHMURA
Więcej informacji o OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW PRAWKO CHMURA DOROTA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby