Zarząd firmy OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW GDPRAWKO ADAM WESOŁOWSKI - ADAM WESOŁOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM WESOŁOWSKI (CEIDG)
ADAM WESOŁOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW GDPRAWKO ADAM WESOŁOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-03-20 i ma swoją siedzibę pod adresem BULOŃSKA 164, PL-80-288, GDAŃSK. Główny zakres działalności ADAM WESOŁOWSKI to Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu (PKD główne: 85.53.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW GDPRAWKO ADAM WESOŁOWSKI: 9570233450. REGON OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW GDPRAWKO ADAM WESOŁOWSKI: 19157451400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM WESOŁOWSKI
Więcej informacji o OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW GDPRAWKO ADAM WESOŁOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych