Zarząd firmy Ośrodek Nowoczesnej Edukacji - Kościukiewicz Wioletta Barbara, prezes zarządu
Kościukiewicz Wioletta Barbara jest w zarządzie KRS OŚRODEK NOWOCZESNEJ EDUKACJI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kościukiewicz Wioletta Barbara jest również w zarządzie OŚRODEK NOWOCZESNEJ EDUKACJI, która została założona 2017-05-12 i ma siedzibę przy UL. ARMII KRAJOWEJ 51A, PL-59-900, ZGORZELEC. KRS OŚRODEK NOWOCZESNEJ EDUKACJI zajmuje się kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna książek, sprzedaż detaliczna gazet i pozostałych periodyków oraz artykułów papierniczych, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, działalność związana z tłumaczeniami i inne. NIP OŚRODEK NOWOCZESNEJ EDUKACJI: 6152052448. REGON OŚRODEK NOWOCZESNEJ EDUKACJI: 36727494800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kościukiewicz Wioletta Barbara
Pozostali członkowie zarządu
| Anna Maria Rogalewicz | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o OŚRODEK NOWOCZESNEJ EDUKACJI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.