Zarząd firmy ORLĘ Firma Konsultingowo-Handlowa Bolesław KRAWIEC - Bolesław KRAWIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bolesław KRAWIEC (CEIDG)
Bolesław KRAWIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ORLĘ FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA BOLESŁAW KRAWIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRZYWA 1, PL-42-288, STRZEBIŃ. Główny zakres działalności Bolesław KRAWIEC to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych (PKD główne: 46.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, działalność logistyczna, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. NIP ORLĘ FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA BOLESŁAW KRAWIEC: 5751196532. REGON ORLĘ FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA BOLESŁAW KRAWIEC: 150224743.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bolesław KRAWIEC
Więcej informacji o ORLĘ FIRMA KONSULTINGOWO-HANDLOWA BOLESŁAW KRAWIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby