Sprawozdania finansowe Orin
Dane bilansowe ORIN
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 3 563 694,74 | 3 468 176,89 | 3 550 436,88 | 4 910 224,79 |
A. Aktywa trwałe | 1 006 735,45 | 947 812,59 | 832 819,45 | 793 870,35 |
B. Aktywa obrotowe | 2 556 959,29 | 2 520 364,30 | 2 717 617,43 | 4 116 354,44 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - | - |
Pasywa razem | 3 563 694,74 | 3 468 176,89 | 3 550 436,88 | 4 910 224,79 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 242 973,50 | 1 651 784,91 | 1 703 997,41 | 2 427 176,23 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 320 721,24 | 1 816 391,98 | 1 846 439,47 | 2 483 048,56 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 320 721,24 | 1 816 391,98 | 1 846 439,47 | 2 483 048,56 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.