Firma Orientana
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych |
Numery rachunków bankowych |
PL02 1050 1025 1000 0090 3287 4696
PL23 1090 2851 0000 0001 1459 5012
PL24 1050 1025 1000 0090 3287 4688
PL37 1050 1025 1000 0090 8197 3720 PL38 1090 1694 0000 0001 1826 7116 PL77 1050 1025 1000 0090 3287 4704 |
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma ORIENTANA została założona 2024-06-14 i obecnie mieści się przy UL. TAMKA 29-17, PL-00-355, WARSZAWA. Główna działalność firmy to mydło, detergenty i wyroby kosmetyczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Orientana (REGON 38344644300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.