Zarząd firmy Orangemedica, lek. Marcin Grzebyk - Marcin Grzebyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Grzebyk (CEIDG)
Marcin Grzebyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ORANGEMEDICA, LEK. MARCIN GRZEBYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-05-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. AUGUSTA EMILA FIELDORFA "NILA" 10317, PL-03-984, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marcin Grzebyk to Praktyka lekarska ogólna (PKD główne: 86.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, badania i analizy związane z jakością żywności i inne. NIP ORANGEMEDICA, LEK. MARCIN GRZEBYK: 7272497314. REGON ORANGEMEDICA, LEK. MARCIN GRZEBYK: 01579094400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Grzebyk
Więcej informacji o ORANGEMEDICA, LEK. MARCIN GRZEBYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych