Zarząd firmy OPUS BIS ELŻBIETA JANUSZEWSKA-FRANCUZ - ELŻBIETA JANUSZEWSKA-FRANCUZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA JANUSZEWSKA-FRANCUZ (CEIDG)
ELŻBIETA JANUSZEWSKA-FRANCUZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OPUS BIS ELŻBIETA JANUSZEWSKA-FRANCUZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-07-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PARAFIALNA 5, PL-55-020, TURÓW. Główny zakres działalności ELŻBIETA JANUSZEWSKA-FRANCUZ to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 46.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP OPUS BIS ELŻBIETA JANUSZEWSKA-FRANCUZ: 9141387336. REGON OPUS BIS ELŻBIETA JANUSZEWSKA-FRANCUZ: 02096924000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA JANUSZEWSKA-FRANCUZ
Więcej informacji o OPUS BIS ELŻBIETA JANUSZEWSKA-FRANCUZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.