Zarząd firmy OPTIMOS S.C. Cecylia Putra, Jarosław Buczyński - Cecylia Putra, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Cecylia Putra (CEIDG)
Cecylia Putra prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OPTIMOS S.C. CECYLIA PUTRA, JAROSŁAW BUCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OŁÓWKOWA 406, PL-05-800, PRUSZKÓW. Główny zakres działalności Cecylia Putra to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych i inne. NIP OPTIMOS S.C. CECYLIA PUTRA, JAROSŁAW BUCZYŃSKI: 5341231631. REGON OPTIMOS S.C. CECYLIA PUTRA, JAROSŁAW BUCZYŃSKI: 14742470800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Cecylia Putra
Więcej informacji o OPTIMOS S.C. CECYLIA PUTRA, JAROSŁAW BUCZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.