Zarząd firmy OPROGRAMOWANIE EVERY SOFTWARE BARTŁOMIEJ KOŁODZIEJSKI - BARTŁOMIEJ KOŁODZIEJSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ KOŁODZIEJSKI (CEIDG)
BARTŁOMIEJ KOŁODZIEJSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OPROGRAMOWANIE EVERY SOFTWARE BARTŁOMIEJ KOŁODZIEJSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA OLBRACHTA 23B118, PL-01-102, WARSZAWA. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ KOŁODZIEJSKI to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP OPROGRAMOWANIE EVERY SOFTWARE BARTŁOMIEJ KOŁODZIEJSKI: 7742880750. REGON OPROGRAMOWANIE EVERY SOFTWARE BARTŁOMIEJ KOŁODZIEJSKI: 14025569700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ KOŁODZIEJSKI
Więcej informacji o OPROGRAMOWANIE EVERY SOFTWARE BARTŁOMIEJ KOŁODZIEJSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.