Zarząd firmy OPOKA MIROSŁAWA HIBISCUS SKLEP ZIELARSKO-MEDYCZNY - MIROSŁAWA OPOKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAWA OPOKA (CEIDG)
MIROSŁAWA OPOKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OPOKA MIROSŁAWA HIBISCUS SKLEP ZIELARSKO-MEDYCZNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA III SOBIESKIEGO 23, PL-41-300, DĄBROWA GÓRNICZA. Główny zakres działalności MIROSŁAWA OPOKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP OPOKA MIROSŁAWA HIBISCUS SKLEP ZIELARSKO-MEDYCZNY: 6441930435. REGON OPOKA MIROSŁAWA HIBISCUS SKLEP ZIELARSKO-MEDYCZNY: 240877846.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAWA OPOKA
Więcej informacji o OPOKA MIROSŁAWA HIBISCUS SKLEP ZIELARSKO-MEDYCZNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.