Zarząd firmy Opinfo-Opolskie Gospodarczo-Społeczne - Stężała Jacek Ryszard, prezes
Stężała Jacek Ryszard jest w zarządzie KRS OPINFO-OPOLSKIE GOSPODARCZO-SPOŁECZNE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Stężała Jacek Ryszard jest również w zarządzie OPINFO-OPOLSKIE GOSPODARCZO-SPOŁECZNE, która została założona 2010-08-26 i ma siedzibę przy UL. TECHNOLOGICZNA 2, PL-45-839, OPOLE. KRS OPINFO-OPOLSKIE GOSPODARCZO-SPOŁECZNE zajmuje się pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność portali internetowych i inne. NIP OPINFO-OPOLSKIE GOSPODARCZO-SPOŁECZNE: 7543039642. REGON OPINFO-OPOLSKIE GOSPODARCZO-SPOŁECZNE: 160357382.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Stężała Jacek Ryszard
Pozostali członkowie zarządu
Marcin Tomasz Jabłoński | członek zarządu | |
Wojciech Łukasz Franecki | sekretarz | |
Grzegorz Tomasz Zieleźny | członek zarządu |
Więcej informacji o OPINFO-OPOLSKIE GOSPODARCZO-SPOŁECZNE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.