Sprawozdania finansowe Opa Bytom
Dane bilansowe OPA BYTOM
|
ROK
|
||
|---|---|---|
| Aktywa razem | 15 546 787,85 | 15 942 281,75 |
| A. Aktywa trwałe | 11 101 421,08 | 11 931 302,88 |
| B. Aktywa obrotowe | 4 445 366,77 | 4 010 978,87 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 15 546 787,85 | 15 942 281,75 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 8 719 698,04 | 9 736 469,98 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 6 827 089,81 | 6 205 811,77 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 4 135 183,71 | 3 691 193,07 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 456 906,10 | 2 185 813,32 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Banki nie dostaną ustawowego wsparcia w kwestii WIBOR-u
Sądy, banki i ich klienci czekają na wyrok TSUE w sprawie możliwości unieważnienia umowy kredytowej opartej na stawce WIBOR. Na ustawę, która miałaby ograniczyć ryzyko rozlania się problemu na cały
Upadłość HREIT i BDC Development coraz bardziej prawdopodobna
Przebywający w areszcie Michał Sapota, prezes HREIT, ma dodatkowe powody do zmartwień. Sąd w Łodzi oddalił jego wniosek o sanację spółki Apartamenty Tuwima i ogłosił jej bankructwo. A decyzja sądu w
Doradca prezydenta: da się obniżyć deficyt w budżecie
Skutki prezydenckiego weta do ustaw podwyższających podatki nie będą decydujące dla poziomu deficytu finansów publicznych. Rząd może ograniczać deficyt, zwiększając dochody w inny sposób - ocenia