Firma Online Marketing Help
| Adres | UL. ŚW. FILIPA 23-3, PL-31-150, KRAKÓW | |
| Województwo | małopolskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | onlinemarketing.help |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL10 1870 1045 2078 1056 1376 0001
PL80 1870 1045 2078 1056 1376 0002 |
Działalność PKD:
Firma ONLINE MARKETING HELP została założona 2019-05-16 i obecnie mieści się przy UL. ŚW. FILIPA 23-3, PL-31-150, KRAKÓW. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z dystrybucją filmów i nagrań wideo, działalność związana z oprogramowaniem i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-07-12.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Online Marketing Help (REGON 38337716200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nowe promy pomogą armatorom odzyskać rynek na Bałtyku. Każdy będzie kosztował 260 mln EUR
Po latach niepowodzeń w budowie promów dla polskich armatorów Unity Line odebrał wreszcie ze stoczni pierwszą jednostkę. Budowa drugiej zakończy się za rok, a obiecany właśnie przez ministra aktywów
Od 2,5 do 15 mln zł dla firmy na nowoczesne technologie
Na niskie oprocentowanie i możliwość częściowego umorzenia mogą liczyć przedsiębiorcy, którzy sięgną po preferencyjne wsparcie zwrotne na cyfryzację i projekty ekologiczne z programu FENG.
Paweł Borys: Rok technologicznego przełomu czy straconej szansy?
Co należałoby zrobić? Wyraźnie zdefiniować technologie priorytetowe — AI, chmurę, automatyzację i robotykę. Uczynić z państwa aktywnego klienta technologii, a nie wyłącznie regulatora. Odblokować
