Firma ONION ENTERTAINMENT TOMASZ CEBULSKI
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL80 1020 1026 0000 1202 0453 0069
|
Działalność PKD:
Firma ONION ENTERTAINMENT TOMASZ CEBULSKI została założona 2016-05-19 i obecnie mieści się przy UL. IZABELIŃSKA 4, PL-05-082, STARE BABICE. Główna działalność firmy to usługi związane z filmami i nagraniami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ONION ENTERTAINMENT TOMASZ CEBULSKI (REGON 36450098200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.