Zarząd firmy ONETA ANETA WAWROWSKA-KOŚCIELNIAK - ANETA WAWROWSKA-KOŚCIELNIAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-11-30
Działalność gospodarcza ANETA WAWROWSKA-KOŚCIELNIAK (CEIDG)
ANETA WAWROWSKA-KOŚCIELNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ONETA ANETA WAWROWSKA-KOŚCIELNIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-08-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. VILLARDCZYKÓW 1071, PL-02-793, WARSZAWA. Główny zakres działalności ANETA WAWROWSKA-KOŚCIELNIAK to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność fotograficzna, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP ONETA ANETA WAWROWSKA-KOŚCIELNIAK: 5221597654. REGON ONETA ANETA WAWROWSKA-KOŚCIELNIAK: 015593899.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA WAWROWSKA-KOŚCIELNIAK
Więcej informacji o ONETA ANETA WAWROWSKA-KOŚCIELNIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
SatRev szykuje się do wejścia na NewConnect
Wrocławska spółka specjalizująca się w budowie i obsłudze satelitów przygotowuje się do wejścia na małą giełdę w drodze odwrotnego przejęcia. Chce zwiększyć zatrudnienie i stworzyć klaster kosmiczny.

Polskie firmy przejmują w Niemczech i USA
Fundusz Ekspansji Zagranicznej współfinansuje coraz więcej przejęć rodzimych firm za oceanem i Odrą. Na stole są projekty z branży przemysłowej, przetwórstwa żywności i IT.

XPeng jest gotowy na maraton w Polsce
Chińskie elektryki chcą się rozpędzić nad Wisłą z pomocą brytyjskiego dystrybutora. Plany koncentrują się na zdobywaniu zaufania polskich kierowców, budowaniu zaplecza i otwieraniu salonów.