Sprawozdania finansowe Oncoturn
Dane bilansowe ONCOTURN
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 139 887,51 | 969 960,75 | 783 894,69 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 648 225,01 | 613 879,98 |
B. Aktywa obrotowe | 139 887,51 | 321 735,74 | 170 014,71 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - |
Pasywa razem | 139 887,51 | 969 960,75 | 783 894,69 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -331 282,63 | 868 570,12 | 330 097,95 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 471 170,14 | 101 390,63 | 453 796,74 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 471 170,14 | 0,00 | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 0,00 | 101 390,63 | 453 796,74 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.