Firma On Board Public Relations
| Adres | UL. SKIERNIEWICKA 14, PL-01-230, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | onboard.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL74 1240 1037 1111 0010 2960 0613
PL79 1240 1037 1111 0010 6520 0396
PL73 1240 1037 1111 0010 0125 0441
|
Działalność PKD:
Firma ON BOARD PUBLIC RELATIONS została założona 2003-12-29 i obecnie mieści się przy UL. SKIERNIEWICKA 14, PL-01-230, WARSZAWA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, dzierżawa własności intelektualnej, fotografia, organizacja targów, wystaw i kongresów, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-17.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie On Board Public Relations (REGON 01561322500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Banki centralne gromadzą złoto. Są pierwsze głosy o realizacji zysków
Filipiński bank centralny ma obecnie zbyt duże rezerwy złota i powinien rozważyć sprzedaż ich części, zanim ceny kruszcu spadną z historycznych maksimów – ocenił Benjamin Diokno, członek zarządu
Argentyńskie rynki w euforii po zwycięstwie partii Mileia
Argentyna przeżywa polityczne i gospodarcze trzęsienie ziemi. Prezydent Javier Milei i jego partia La Libertad Avanza odnieśli spektakularne zwycięstwo w wyborach parlamentarnych, które obserwatorzy
AI przyspiesza. Jak dotrzymać jej kroku?
Sztuczna inteligencja zmienia zasady gry. Już nie wystarczy się dostosować – trzeba nauczyć się myśleć i działać wykładniczo. Jak rozwijać kompetencje przyszłości i nie stać się zbędnym w epoce AI?

