Zarząd firmy OMG-Oh my glasses salon optyczny Magdalena Ostrowska - MAGDALENA OSTROWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-10-02
Działalność gospodarcza MAGDALENA OSTROWSKA (CEIDG)
MAGDALENA OSTROWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OMG-OH MY GLASSES SALON OPTYCZNY MAGDALENA OSTROWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-11-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRACKA 8A, PL-98-100, ŁASK. Główny zakres działalności MAGDALENA OSTROWSKA to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja instrumentów optycznych i sprzętu fotograficznego, produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP OMG-OH MY GLASSES SALON OPTYCZNY MAGDALENA OSTROWSKA: 8311627113. REGON OMG-OH MY GLASSES SALON OPTYCZNY MAGDALENA OSTROWSKA: 52038980500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA OSTROWSKA
Więcej informacji o OMG-OH MY GLASSES SALON OPTYCZNY MAGDALENA OSTROWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Scam Alert! Fałszywe bilety na koncerty
Trwa sezon na fałszywe bilety. Okazyjne oferty w social mediach prowadzą do stron z płatnością wyłącznie Blikiem — to fikcja. Są też kolejne podróbki logowania do BOŚ i BPS, fałszywe reklamy z logo

Scamming: Rodzice nie wiedzą co robią dzieci w sieci
Nie wiemy, w jaki sposób nasze dzieci korzystają z internetu – wynika z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców pt. "Nastolatki” przygotowanego przez NASK.