Zarząd firmy OLYMPIC HORSE MAGDALENA KOŁEK - MAGDALENA KOŁEK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-11-30
Działalność gospodarcza MAGDALENA KOŁEK (CEIDG)
MAGDALENA KOŁEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OLYMPIC HORSE MAGDALENA KOŁEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA SPACEROWA 22, PL-58-310, SZCZAWNO-ZDRÓJ. Główny zakres działalności MAGDALENA KOŁEK to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP OLYMPIC HORSE MAGDALENA KOŁEK: 8863018524. REGON OLYMPIC HORSE MAGDALENA KOŁEK: 52027408300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA KOŁEK
Więcej informacji o OLYMPIC HORSE MAGDALENA KOŁEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.