Firma Olsztyńska Giełda Zbożowa W Likwidacji
Spółka wykreślona z KRS: 2023-03-20
Dane rejestrowe:
KRS | 0000275141 |
REGON | 510188316 |
NIP | 7390406416 |
Oficjalna nazwa | OLSZTYŃSKA GIEŁDA ZBOŻOWA W LIKWIDACJI |
Adres rejestracji | UL. BISKUPA TOMASZA WILCZYŃSKIEGO 25E, PL-10-686, OLSZTYN |
Data rejestracji KRS | 2007-03-15 |
Forma prawna | Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Spółka wykreślona z KRS | 2023-03-20 |
Główna działalnośc lista kodów PKD (Polska Klasyfikacja Działalności) |
Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach |
Historia zmian danych podmiotu prawnego:
|
2023-03-20 | |||
|
2022-12-16 | |||
|
2022-12-16 | |||
|
2022-12-16 | |||
|
2021-10-13 | |||
|
2021-10-13 | |||
|
2020-10-06 | |||
|
2020-10-06 | |||
|
2020-10-06 | |||
|
2019-12-11 | |||
|
2019-12-11 | |||
|
2019-12-11 | |||
|
2019-11-26 | |||
|
2019-11-26 | |||
|
2019-11-26 | |||
|
2019-09-04 | |||
|
2019-09-04 | |||
|
2019-09-04 | |||
|
2018-10-22 | |||
|
2018-10-22 | |||
|
2018-10-22 | |||
|
2018-01-03 | |||
|
2017-10-31 | |||
|
2016-08-16 | |||
|
2016-03-30 | |||
|
2014-11-13 | |||
|
2012-10-02 | |||
|
2012-09-18 | |||
|
2012-06-21 | |||
|
2011-06-22 | |||
|
2010-08-09 | |||
|
2010-07-05 | |||
|
2010-03-19 | |||
|
2009-12-02 | |||
|
2009-03-13 | |||
|
2007-08-13 | |||
|
2007-03-15 |
Źródło informacji: dane z Krajowego Rejestru Sądowego.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby