Zarząd firmy OLIMPIA Producent Zniczy MARIOLA MACIEJCZYK - MARIOLA MACIEJCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIOLA MACIEJCZYK (CEIDG)
MARIOLA MACIEJCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OLIMPIA PRODUCENT ZNICZY MARIOLA MACIEJCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-01-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOLEJOWA 44, PL-57-220, ZIĘBICE. Główny zakres działalności MARIOLA MACIEJCZYK to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych i inne. NIP OLIMPIA PRODUCENT ZNICZY MARIOLA MACIEJCZYK: 8871136681. REGON OLIMPIA PRODUCENT ZNICZY MARIOLA MACIEJCZYK: 020897569.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIOLA MACIEJCZYK
Więcej informacji o OLIMPIA PRODUCENT ZNICZY MARIOLA MACIEJCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.