Sprawozdania finansowe Oleochemia Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Dane bilansowe OLEOCHEMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 009 532,35 | 8 343 046,68 | 10 149 664,85 | 12 576 931,65 | 31 714 441,19 | 35 704 013,06 |
A. Aktywa trwałe | 216 573,10 | 376 150,30 | 1 393 941,15 | 2 184 967,60 | 3 436 910,90 | 8 698 572,89 |
B. Aktywa obrotowe | 869 354,75 | 7 966 896,38 | 8 755 723,70 | 9 012 705,01 | 28 257 530,29 | 27 005 440,17 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 923 604,50 | 0,00 | 0,00 | 1 379 259,04 | 20 000,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 2 009 532,35 | 8 343 046,68 | 10 149 664,85 | 12 576 931,66 | 31 714 441,19 | 35 704 013,06 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 373 800,02 | 2 242 687,58 | 4 966 365,24 | 657 971,40 | 8 551 334,33 | 19 902 204,61 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 635 732,33 | 6 100 359,10 | 5 183 299,61 | 11 918 960,26 | 23 163 106,86 | 15 801 808,45 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 300 000,00 | 1 505 179,00 | 1 119 134,73 | 54 000,00 | 1 371 652,13 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 359 864,21 | 5 708 671,99 | 3 542 743,88 | 10 799 825,53 | 23 109 106,86 | 14 042 103,32 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.