Zarząd firmy Olejniczak & Partners Agnieszka Olejniczak - Agnieszka Olejniczak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-12-15
Działalność gospodarcza Agnieszka Olejniczak (CEIDG)
Agnieszka Olejniczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OLEJNICZAK & PARTNERS AGNIESZKA OLEJNICZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 3413, PL-19-101, MOŃKI. Główny zakres działalności Agnieszka Olejniczak to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych i inne. NIP OLEJNICZAK & PARTNERS AGNIESZKA OLEJNICZAK: 5461196328. REGON OLEJNICZAK & PARTNERS AGNIESZKA OLEJNICZAK: 36745806800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Olejniczak
Więcej informacji o OLEJNICZAK & PARTNERS AGNIESZKA OLEJNICZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.