Zarząd firmy Olczyk Grzegorz, Pośrednictwo ubezpieczeniowe - Grzegorz Olczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Olczyk (CEIDG)
Grzegorz Olczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OLCZYK GRZEGORZ, POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem ZWOLIŃSKIEGO 24, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Grzegorz Olczyk to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne. NIP OLCZYK GRZEGORZ, POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE: 8351158558. REGON OLCZYK GRZEGORZ, POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE: 75046266500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Olczyk
Więcej informacji o OLCZYK GRZEGORZ, POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.