Zarząd firmy OL-KOM AGNIESZKA KONIECKA - AGNIESZKA KONIECKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA KONIECKA (CEIDG)
AGNIESZKA KONIECKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OL-KOM AGNIESZKA KONIECKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-04-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PŁOCKA 1073, PL-80-180, GDAŃSK. Główny zakres działalności AGNIESZKA KONIECKA to Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów (PKD główne: 46.18.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych. NIP OL-KOM AGNIESZKA KONIECKA: 5851417642. REGON OL-KOM AGNIESZKA KONIECKA: 36119580500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA KONIECKA
Więcej informacji o OL-KOM AGNIESZKA KONIECKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych