Firma Ol - Agro
| Adres | UL. WYZWOLENIA 80, PL-97-561, ŁADZICE | |
| Województwo | łódzkie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | ol-agro.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL59 1020 3958 0000 9102 0241 6238
|
| Patenty | 2 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma OL - AGRO została założona 2014-05-26 i obecnie mieści się przy UL. WYZWOLENIA 80, PL-97-561, ŁADZICE. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, produkcja gotowej paszy dla zwierząt gospodarskich, produkcja gotowej karmy dla zwierząt domowych, produkcja tworzyw sztucznych w formach podstawowych, produkcja drzwi i okien z tworzyw sztucznych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ol - Agro (REGON 10176562900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
