Zarząd firmy OGÓLNOPOLSKE CENTRUM PROFILAKTYKI NARZĄDU RUCHU - KLINIKA LECZENIA BÓLU,ZAKŁAD BIOMECHANIKI I ZAOPATRZENIA PROTETYCZNO - ORTOPEDYCZNEGO PIOTR KEJNA - PIOTR KEJNA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR KEJNA (CEIDG)
PIOTR KEJNA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OGÓLNOPOLSKE CENTRUM PROFILAKTYKI NARZĄDU RUCHU - KLINIKA LECZENIA BÓLU,ZAKŁAD BIOMECHANIKI I ZAOPATRZENIA PROTETYCZNO - ORTOPEDYCZNEGO PIOTR KEJNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA ŻEROMSKIEGO 68, PL-90-502, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności PIOTR KEJNA to Działalność paramedyczna (PKD główne: 86.90.D). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego. NIP OGÓLNOPOLSKE CENTRUM PROFILAKTYKI NARZĄDU RUCHU - KLINIKA LECZENIA BÓLU,ZAKŁAD BIOMECHANIKI I ZAOPATRZENIA PROTETYCZNO - ORTOPEDYCZNEGO PIOTR KEJNA: 7290015159. REGON OGÓLNOPOLSKE CENTRUM PROFILAKTYKI NARZĄDU RUCHU - KLINIKA LECZENIA BÓLU,ZAKŁAD BIOMECHANIKI I ZAOPATRZENIA PROTETYCZNO - ORTOPEDYCZNEGO PIOTR KEJNA: 470017746.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR KEJNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.