Zarząd firmy OCICKA IWONA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA - IWONA OCICKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza IWONA OCICKA (CEIDG)
IWONA OCICKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OCICKA IWONA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-09-14 i ma swoją siedzibę pod adresem TRAUGUTTA 5, PL-09-200, SIERPC. Główny zakres działalności IWONA OCICKA to Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP OCICKA IWONA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA: 7761208290. REGON OCICKA IWONA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA: 14256785700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IWONA OCICKA
Więcej informacji o OCICKA IWONA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych