Zarząd firmy OBSŁUGA POJAZDÓW CENTRUM BARBARA BRUZDEWICZ - BARBARA BRUZDEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARBARA BRUZDEWICZ (CEIDG)
BARBARA BRUZDEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OBSŁUGA POJAZDÓW CENTRUM BARBARA BRUZDEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MŁYŃSKA 8, PL-44-100, GLIWICE. Główny zakres działalności BARBARA BRUZDEWICZ to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników. NIP OBSŁUGA POJAZDÓW CENTRUM BARBARA BRUZDEWICZ: 6312493748. REGON OBSŁUGA POJAZDÓW CENTRUM BARBARA BRUZDEWICZ: 52679213000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA BRUZDEWICZ
Więcej informacji o OBSŁUGA POJAZDÓW CENTRUM BARBARA BRUZDEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.