Zarząd firmy OBSŁUGA INWESTYCJI BUDOWLANYCH MARBUD MARCIN GŁODOWSKI - MARCIN GŁODOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN GŁODOWSKI (CEIDG)
MARCIN GŁODOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą OBSŁUGA INWESTYCJI BUDOWLANYCH MARBUD MARCIN GŁODOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 47, PL-64-730, DZIERŻĄŻNO WIELKIE. Główny zakres działalności MARCIN GŁODOWSKI to Pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP OBSŁUGA INWESTYCJI BUDOWLANYCH MARBUD MARCIN GŁODOWSKI: 7651625638. REGON OBSŁUGA INWESTYCJI BUDOWLANYCH MARBUD MARCIN GŁODOWSKI: 321508365.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN GŁODOWSKI
Więcej informacji o OBSŁUGA INWESTYCJI BUDOWLANYCH MARBUD MARCIN GŁODOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.